Artesian
flow-image

Hvordan den finansielle servicesektor kan opbygge et fleksibelt kundeoplevelsesmanifest

Dette whitepaper er udgivet af Artesian

Handels- og erhvervsbankvirksomhed står over for betydelige udfordringer – regulering, teknologi og udvikling af kundebehov og -præferencer står øverst på dagsordenen.Traditionelle banker står også over for fremkomsten af adrætte konkurrenter takket være digitalisering og netbankvirksomhed.Banker, der sætter det digitale først, og som kun er digitale, udfordrer kundernes forventninger og arbejder med den fleksibilitet, der kræves for at kunne levere hurtigere, når der opstår behov. På samme måde bliver bankerne ikke længere kun sammenlignet med andre banker, eller endda fintechvirksomheder og netbanker. De er oppe imod Google, Apple og Amazon samt førende apps i alle brancher.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier HR-software, HR-automatisering, Medarbejderstyring