Paylocity
flow-image

5 måder til at gøre livet lettere ved året afslutning igennem medarbejderselvbetjening

Dette whitepaper er udgivet af Paylocity

Forenkling af de kompleksiteter, der findes i arbejdsstyrken, er i løbet af det sidste halvandet år blevet en kritisk del af HR-funktionen. Opnåelse af dette med succes betyder dog at finde en balance imellem effektivitet og sikring af, at mennesker forbliver i kernen af ethvert initiativ.Læs nu for at finde ud af, hvordan værktøjer til medarbejderselvbetjening kan lette din arbejdsbyrde betydeligt.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier HR-strategi, Ledelsesformer, Ændringsledelse, Forandringsledelse, Benchmarking, Konkurrencestrategi, Strategisk analyse, Strategiformulering, Teamledelse, Direktion, Ansættelsesstrategier, Præstationsstyring, Læring og talentudvikling, Medarbejderuddannelse, Talentudvikling, Udvikling af arbejdsstyrken, Medarbejdermotivation, Medarbejderpræstation, Uddannelseskursus, Lederskabsudvikling, Vidensdeling i virksomheden, Integration af nyansatte, Talentstyring, Arbejdsstyrkestyring, Efterlevelse af lovgivning, Human Resources, Virksomhedernes sociale ansvar, Ansættelse af midlertidigt og outsourcet personale, Personaleuddannelse, Rekruttering, Præstationsgennemgang

Flere ressourcer fra Paylocity