ServiceNow
flow-image

Procesautomatiseringen i dag er bygget på lav kode og integration

Dette whitepaper er udgivet af ServiceNow

Innovation og digital transformation er et spørgsmål om vækst og overlevelse for virksomhederne i dag. Virksomhederne skal hurtigere end nogensinde tilpasse sig de hurtigtskiftende markedsforhold ved at skabe nye digitale forretningsmodeller og tilhørende procedurer.De skal også omdanne eksisterende manuelle, ineffektive og ustrukturerede procedurer til automatiserede, digitale workflow for at åbne op for produktiviteten og levere gode oplevelser til kunder og medarbejdere. Det er essensen af procesautomatisering.Virksomhederne bør på grund af det accelererede ændringsniveau automatisere procedurerne for at behandle store ordre hurtigere og i større omfang, end hvad der var muligt med tidligere metoder. Dette gælder både for kundeorienterede forretningsprocedurer, der fremmer vækst på højeste niveau, og arbejdsprocedurer rettet mod medarbejderne, der øger produktiviteten og effektiviteten samt forbedrer bundlinjen. I dag bør succesfulde initiativer til procesautomatisering opfylde behovene hos en række forretningsinteressenter, herunder: Procesejere og funktionsledere i hele virksomheden, Ledere af teams, der er ansvarlige for tværfunktionel transformation., Ledere af tværfunktionelle teams inden for driftsoptimering. , Procesdesignere og analytikere af forretningsprocedurer., Videns-/procesmedarbejdere. Læs nu for at opdage mere om procesautomatisering i den virkelighed, vi i dag lever i.

Download nu

box-icon-download

*krævede felter

Please agree to the conditions

Ved at anmode om denne ressource accepterer du vores brugsbetingelser. Alle data er beskyttet af vores Privacy Notice. Hvis du har yderligere spørgsmål bedes du sende en e-mail til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterede kategorier Lederskab, Teamledelse, Styring af forretningsprocedurer